طب سوزنی جهت کاهش وزن | پزشکی

ناشر : دانلود آهنگ شاد

طب سوزنی جهت کاهش وزن | پزشکی


طب سوزنی چینی قادراست به مردمی که برای کم شدن وزن خود رژیم گرفته اند یاری کند و انرژی های مخفی موجود را تحت اثر خود قرار دهد. فعالیت‌ها و تمرینات باستانی طب سوزنی به معالجه مریضی‌های متفاوتی یاری می‌کند. زیادتر مردم در حال حاضر از این طب برای معالجه دردهای مزمن، وضعیت تهوع، استفراغ، فشار خون بالا، اعتیاد و کم شدن وزن مصرف می‌کنند.

وقتی که سوزن‌های ریز در داخل پوست قرار می‌گیرد قادراست جریان انرژی را به حال تعادل باز گرداند. علت ها بیشتری برای اضافه وزن مردم وجود دارد. مواردی همانند عدم تعادل هورمون‌ها، متابولیسم کند، پرخوری، غذا ناخوب و فقدان تمرینات و فعالیت‌های بدنی سبب ایجاد چاقی در مردم خواهد شد. مصرف طب سوزنی برای جنگیدن با چاقی یک رویکرد چند وجهی است.

مزایای طب سوزنی:

شاید بتوان گفت علت منطقی برای مصرف طب سوزنی در کم شدن وزن این است که اضافه وزن همواره به دلیل توزیع ناخوب انرژی در جسم ایجاد می‌شود. در این تقویت ایجاد تعادل در انرژی قادراست خیلی سودمند باشد. مرکز جسم مسئول مرتب کردن هورمون‌ها و مواد شیمیایی است و به کنترل دمای بدن، گرسنگی و تشنگی یاری می کند. طب سوزنی قادراست بر روی هورمون‌های چاقی اثر بگذارد.

تحقیقات انجام شده تلاش کرده است تاثیر قسمتی طب سوزنی برای کم شدن وزن را مورد ارزیانگران دهد. این تحقیقات نشان می‌دهد که معالجه به یاری طب سوزنی هورمون ghrelin را در جسم زیاد شدن داده است. این هورمون قادراست آغاز خوراکی را کنترل کند. همینطور این مطالعه نشان می دهد مصرف طب سوزنی قادر است لپتین را کم شدن دهد. همانطور که می‌دانید لپتین مسئول ذخیره سازی چربی در جسم و متابولیسم است.

طب سوزنی قادراست دیگر استراتژی های کنترل وزن را شتاب بقسمتد و با کنترل اشتها، زیاد شدن متابولیسم، خوب شدن گوارش، مرتب کردن هورمون‌های وابسته با چاقی و خوب شدن استفاده مواد غذایی در جسم فرآیند کم شدن وزن را مناسبتر کند. این طب قادر است عملکرد کبد را نیز تثبیت کند. کبد هیکلی است که مواد شیمیایی الزامی برای هضم، پردازش مواد غذایی و تجزیه چربی‌ها را تولید می‌کند. طب سوزنی قادراست به مردم یاری کند حس سیری زیادتری داشته باشند.

هویت طب سوزنی:

همواره کارشناسان طب سوزنی از چهار نقطه در گوش برای کنترل وزن در مردم مصرف می کنند. این چهار نقطه در برگیرنده نقطه گرسنگی ، نقطه شن من، نقطه شکمی و نقطه غدد درون ریز است. چند سوزن ریز و استریل شده در امتداد این کانال های نامرئی قرار می‌گیرد تا بتواند گرمای تولید شده در این کانال های انرژی را کم شدن دهد و مرکزی که سبب انتشار مواد شیمیایی و هورمونی می‌شود را برانگیختن نماید.

در طول بعضی از جلسات معالجه ای، سوزن‌ها با نواری پوشانده می‌شوند تا چند روز در همان محل باقی بنظیر. بیماران بعدا می‌توانند این سوزن‌ها را در منزل یا در جلسه بعدی از جسم خود جدا کنند.

راهنمایی برای مصرف طب سوزنی در فرآیند کم شدن وزن:

ابتدا یک کارشناس قابل اطمینان و واجد تقویت نمایان نمایید. از مردمی یاری بگیرید که آموزش‌های ضروری برای انجام طب سوزنی را گذرانده باشند. کارشناسان طب سوزنی امکان پذیر است دکتر متداولی یا کارشناس در دیگر رشته‌های دکتری باشند و برنامه مطالعاتی ضروری برای این رشته را نیز طی کرده باشند. جلسات معالجه ای خود را تکمیل نمایید.

مصرف طب سوزنی برای کم شدن وزن وقتی سودمند خواهد بود که در طول چند هفته ۱۰ جلسه معالجه ای را بگذرانید. از یک برنامه کم شدن وزن جامع پیروی نمایید. طب سوزنی بایست به همراه برنامه کم شدن وزن جامع مورد مصرف قرار گیرد. رژیم خوراکی در برگیرنده مواد خوراکی سالم و انجام تمرینات ورزشی منظم قادراست سودمند باشد.